Follow by Email

Sunday, July 26, 2009

Ragam Futsal Malam Minggu bersama Sahabat


Aksi kawan aku tam (kanan)mcm top striker, aki kiri tengok saja :P

yang ni pulak tam cuba nak jaringkan gol, caa angkat kaki jer, lagi sedih goalkeeper munte belum ape2 dah peluk tiang gol sambil pusing blakang...adoii!

Aries terbawak silat pengantin sampai kat padang futsal ni, tam plak mcm tengah duk menari...pecah perut aku dibuatnyer, time ni aku hanya amik gambar ragam kawan2 aku, sebab baru main 15minit dah pancit.

Tendangan mantap dari aki tak ke mana pun, tengok kaki yang menendang pun dah tau...hahaha!

No comments:

Post a Comment